Dostava naručenih namirnica

Nakon izvršenog poručivanja, obaveštavamo vas o terminu dostave.
Za namirnice koje su označene zvezdicom (*) obaveštenje šaljemo porukom na viber, utorkom do 16h.

Za namirnice koje nisu označene zvezdicom (*), ukoliko su poručene radnim danom do 14h, obaveštenje šaljemo istog dana do 16h a ukoliko su poručene posle 14h, obaveštenje šaljemo sutradan do 16h.
Nakon dostavljanja obaveštenja o terminu dostave, potrebno je da nam potvrdite termin isporuke u što kraćem vremenskom periodu ili da predložite termin koji vam odgovara. Najljubaznije vas molimo da potvrdite termin isporuke jer bez vaše potvrde nismo u mogućnosti da pristupimo procesu pripreme, odvajanja i isporuke poručenih namirnica. Neposredno pre isporuke, putem poruke na viber slikamo vašu profakturu i šaljemo putem poruke.
Ukoliko želite da lično preuzmete namirnice na našoj adresi Vojvode Stepe 603a, molimo vas da nam to i napomenete kako bismo namirnice pripremili na vreme i dogovorili se o terminu preuzimanja. Sve ostale pojedinosti vezane za dostavu možete da upišete prilikom poručivanja u rubrici – napomena uz narudžbu (vreme dostave koje vam odgovara, dostava na drugu adresu i td…).

 

Cena dostave

Uži i širi centar grada (Stari grad, Vračar, Zvezdara, Voždovac, Čukarica, Novi Beograd, Zemun …)

450 RSD

Galenika, Železnik, Rušanj, Krnjača

550 RSD

Borča, Surčin, Batajnica, Padinska Skela

650 RSD

Pančevo

750 RSD

Napomena:

Ukoliko dođe do odstupanja od dogovorenog termina isporuke usled nepredviđenih okolnosti, dostavljač će vas obavestiti o eventualnom kašnjenju i dogovoriti sa vama tačan termin isporuke. Tokom procesa dostave koristimo rashladna vozila kako bi se očuvao kvalitet namirnica. Uzimajući u obzir samu prirodu posla, usled visokih ili niskih temperatura može doći do gubitka kvaliteta poručenih namirnica iako se maksimalno trudimo da do toga ne dođe jer pre trenutka slanja vaše korpe istu pregledamo. Zato vas molimo da na licu mesta prilikom isporuke pregledate namirnice i ukoliko imate primedbe, da nas u što kraćem roku obavestite. U tom slučaju, ukoliko se utvrdi neka nepravilnost, možemo da umanjimo iznos sledeće porudžbine za vrednost reklamiranog artikla ili izvršimo isporuku novog artikla prilikom sledeće porudžbine, ili da vam vratimo novac.

Povrat ambalaže - Kako bismo sačuvali i brinuli o našoj životnoj sredini, od značaja nam je da prilikom sledeće isporuke vratite ambalažu (kartonske i plastične korpe koje izdajemo na revers i na kraju meseca vršimo razduživanje). Molimo vas da vodite računa, jer smo u tom slučaju prinuđeni da za svaku nevraćenu korpu obračunamo iznos u vrednosti od 120,00 din. po komadu.

S obzirom da se sveže namirnice dopremaju u Zadruga market sa malih porodičnih gazdinstava na dan naše isporuke kupcima, moramo ukazati na to da ponekada može doći do neisporuke određenih namirnica usled različitih vremenskih okolnosti koje utiču na sam proces branja i kvalitet namirnica. Napominjemo da kvalitet svežeg prirodnog voća i povrća može da varira u toku sezone u zavisnosti od vremena sazrevanja i branja tj. da li je početkom, sredinom ili krajem sezone. Takođe, obzirom da je reč o prirodnim namirnicama, ponekad je moguće da njihov izgled nije reprezentativan. Molimo za razumevanje jer se trudimo da nam namirnice budu sto svežije i da ih isporučujemo u skladu sa vremenom kada im je prirodna sezona i kada su one nutritivno najbogatije.