Dostava naručenih namirnica

 

Nakon izvršenog poručivanja, obaveštavamo Vas o terminu dostave.

Obaveštenje o terminu dostave šaljemo, utorkom poslepodne putem viber ili sms poruke.

Nakon dostavljanja obaveštenja o terminu dostave, potrebno je da nam potvrdite termin isporuke u što kraćem vremenskom periodu ili da predložite termin koji Vam odgovara.

Najljubaznije Vas molimo da potvrdite termin isporuke jer bez Vaše potvrde nismo u mogućnosti da pristupimo procesu pripreme, odvajanja i isporuke poručenih namirnica.

Neposredno pre isporuke, poslaćemo Vam uslikanu profakturu putem viber ili sms poruke.

Ukoliko želite da lično preuzmete namirnice na našoj adresi Vojvode Stepe 603a, molimo Vas da nam to i napomenete kako bismo namirnice pripremili na vreme i dogovorili se o terminu preuzimanja.

Sve ostale pojedinosti vezane za dostavu možete da upišete prilikom poručivanja u rubrici – napomena uz narudžbu (vreme dostave koje Vam odgovara, dostava na drugu adresu itd…).

 

Važna napomena:

Namirnice koje su označene zvezdicom (*) (voće i povrće,  meso, mlečni proizvodi itd.) kao i sve ostale namirnice koje nisu označene zvezdicom se poručuju svakog petka od 17h do ponedeljka do 20h. 

Dostava je sredom, četvrtkom i eventualno petkom i vrši se samo na teritoriji Beograda i Pančeva.

Kurirskim službama vršimo dostavu namirnica i na teritoriji Srbije ali samo namirnice koje nisu označene zvezdicom (*). 

 

 

 

Cena dostave

Uži i širi centar grada (Stari grad, Vračar, Zvezdara, Voždovac, Čukarica, Novi Beograd, Zemun …)

490 RSD

Galenika, Altina, Železnik, Rušanj, Krnjača

590 RSD

Borča, Surčin, Batajnica, Padinska Skela

690 RSD

Pančevo, Grocka

790 RSD

Napomena: Ukoliko dođe do odstupanja od dogovorenog termina isporuke usled nepredviđenih okolnosti, dostavljač će Vas obavestiti o eventualnom kašnjenju i dogovoriti sa Vama tačan termin isporuke. Tokom procesa dostave koristimo rashladna vozila kako bi se očuvao kvalitet namirnica. Uzimajući u obzir samu prirodu posla, usled visokih ili niskih temperatura može doći do gubitka kvaliteta poručenih namirnica iako se maksimalno trudimo da do toga ne dođe jer pre trenutka slanja Vaše korpe, istu pregledamo. Zato Vas molimo da na licu mesta prilikom isporuke pregledate namirnice i ukoliko imate primedbe, da nas u što kraćem roku obavestite. U tom slučaju, ukoliko se utvrdi neka nepravilnost, možemo da umanjimo iznos sledeće porudžbine za vrednost reklamiranog artikla ili izvršimo isporuku novog artikla prilikom sledeće porudžbine, ili da Vam vratimo novac. S obzirom da se sveže namirnice dopremaju u Zadruga market sa malih porodičnih gazdinstava na dan naše isporuke kupcima, moramo ukazati na to da ponekad može doći do neisporuke određenih namirnica usled različitih vremenskih okolnosti koje utiču na sam proces branja i kvalitet namirnica. Napominjemo da kvalitet svežeg prirodnog voća i povrća može da varira u toku sezone u zavisnosti od vremena sazrevanja i branja tj. da li je početkom, sredinom ili krajem sezone. Takođe, obzirom da je reč o prirodnim namirnicama, ponekad je moguće da njihov izgled nije reprezentativan. Molimo za razumevanje jer se trudimo da nam namirnice budu što svežije i da ih isporučujemo u skladu sa vremenom kada im je prirodna sezona i kada su one nutritivno najbogatije.                           Povrat ambalaže - Najljubaznije Vas molimo da plastične i/ili kartonske korpe u kojima Vam isporučujemo proizvode, vratite prilikom sledeće isporuke jer korpe izdajemo na revers i na kraju meseca vršimo razduživanje. Molimo vas da vodite računa, jer smo u tom slučaju prinuđeni da za svaku nevraćenu korpu obračunamo iznos u vrednosti (sa uključenim PDV-om):
  • Mala plastična korpa 80 din
  • Srednja plastična korpa 100 din
  • Velika plasticna korpa 120 din
  • Velika kartonska kutija 140 din.